.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۸ درصد مشترکان برق در مازندران پرمصرف هستند
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: ۸ درصد مشترکان برق در مازندران پرمصرف هستند که نیاز است الگوی مصرف این خانوارها تغییر کند.

 به گزارش شمال نیوز، سیدکاظم حسینی کارنامی‌مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در بازدید از شبکه‌های توزیع برق مازندران اظهار کرد: امسال اقدامات گسترده‌ای برای تامین پایدار برق مشترکان خانگی و تداوم روند تولید در دستور کار قرار گرفته و کماکان نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: باتوجه به مدیریت پیک بار تابستان و جلوگیری از قطعی یا خاموشی، امسال اقدامات مهمی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و سایر اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: همه اقدامات باعث شد تا این لحظه قطعی و خاموشی نداشته باشیم که باید مردم هم بحث مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

حسینی‌کارنامی خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران در بخش‌های مختلف  بر این است که هیچ خاموشی به بخش خانگی و تجاری اعمال نشود که تحقق این مهم مستلزم این است مشترکان نیز مدیریت مصرف برق را در ایام گرم سال به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳  رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مصرف همزمان وسایل پرمصرف در زمان پیک بار خودداری شود، خاطرنشان کرد: درجه کولرها نیز روی ۲۵ درجه تنظیم شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: تاکنون بیشترین میزان مصرف برق در استان یک‌هزار و ۸۵۰ مگاوات برق بوده است.

حسینی با اشاره به اهرم‌های تشویقی برای مشترکان کم‌مصرف، گفت: در مازندران ۸درصد مشترکان پرمصرف هستند که لازم است همین میزان هم به کاهش الگوی مصرف کمک کنند.

گفتنی است، شرکت توزیع برق مازندران حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار مشترک دارد که از این تعداد ۷۵ درصد آن خانگی، ۶ درصد کشاورزی و کمتر از یک درصد مشترکان صنعتی هستند./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.